Kızlar bugün tam 2 aylık olduk yarın aşımıza gidecektik. Ama orda çalışan hemşireler aşılar sadece perşembe günü oluyor yarın yapamayız dediler. insna bi bilgi verir değil mi söyler ! Sorum şu haftaya perşembe gelin yapalım dediler 1 hafta geç olacak . Sıkıntı olur mu? Geç yaptıran var mi sinirden elim ayağım titriyor.