DenizinAnnesiiiii hic abest olmaz bence al koy salona. benim salonu gorsen savas alani gbi. yeni eve tasindik ev buyuk arka odada kizim uyansa duymam diye her sabah park yatagini tasiyorum salona. gece ben yataga gidrne kadar salonda duruyor ( en kisa surede telsiz alicam bunun icin). oyuncak kutusu var tv unitesinin hemen yaninda kizim emekleyip bir deviriyor onu tum salon top oyuncak doluyor. orta sehpalari kaldirdim. yerde yorgan serili. misafir gelince de ellemiyorum hic bisey cocugundan kiymetli degil eve gelen seni gormeye gelir begenmeyen gelmesin😂 aksam aksam atarlandim kusuruma bakma😂 esim de pc maasasi koydu salona . kaynanam kizdi evi mahvettiniz bu ne hal diye ona da aynisini dedim kocam boyle mutlu baska odaya neden gitsin adam bilgisayar basinda tum gun. hep beraber mutluyuz dedim