DenizinAnnesiiiii ilk arabam denen şeyi hiç alma derim aldıktan sonra pişman olursun, başka görüp keşke bunu alsaydım dersin. Mesela ben 😂 bimden değil ama başka yerden ilk arabam aldım aynısının pembesi ama kızım hemen büyüdü ayakları yere çok sürtüyo ayak koyma yeride yok. biraz yüksek bişey al alacaksan hemen büyüyorlar 😞 başka oyuncakcıda gördüm aynısının hem ayak koyma yeri var hem korumalı çocuk düşmesin diye çok güzel ama iş işten geçti 😂😂