Cevriye_Hanim DenizinAnnesiiiii Valla işin iakası ben de öyle yaptım yaptım şu an26 aylık oğlum var ev p kadar kalabalık ki anlatamam bi süre sonra gözü yormaktan başka işe yaramıyor
Cevriye_Hanim Bebilottim Eee tecrübe konuşuyo ben Tahsinime hiç almadım yürümeden koştu benim oğlan. Ama Fikret hanım tutturdu umuta alcam alcam aldı gitti şimdi koyucak yer bulamıyor senin evde kalsın diyo
Berraveannesi Cevriye_Hanim yani tercih meselesi kısa süreli olacaktır belki kullanımı teşvik edecektir ye düşünüyorum.
ipekkizimm VDL-61 yurume arkadasi aldiniz mi ?ben aldim sabah bayagi islevsel gozukuyor yurumese bile uzerindeki oyuncaklari ile bayagi vakit gecirir gibi duruyor ☺