MervosP Her annenin ve bebeğin hikayesi farklıdır üzülmeyin . Çevre baskısına kapılmayın. Siz kendinizi dinleyin. Her anne bebeği için en iyisini yapar. Kiminin sütü gelmez, kiminin erken kesilir, yetmez, başka sorunlardan emziremez vs. Sadece mama ile beslemek zorunda olan anneler var ne yapsınlar? Güzel melekler bir şekilde büyüyor, kılo da alıyorlar gayette. Üstelik siz sutunuzu de verıyorsunuz. Ben de sizin gibiyim. Bazen emziriyorum, bazensagıp verıyorum. Mama takvıyesı de yapıyorum. 1 aylık olacağız 1.5 2 saattebir 60 cciciyor. Sütaz gelırse bu eksık kalan cc yi mama ile tamamlıyorum. Gunde 3-4 kez mama takvıyesı yapabılırsn dedi doktorumuz. Kiloalımı, huzuru, çiş kaka uyku durumu iyiyse dogru yoldasındemektir . Rabbim tüm meleklerın ve bızım yardımcısı olsun insallah 🤲 Hayırlısıyla yavrularımızı büyütelim hersey onlar ıcın ❤️ Her kafadan ses cıkar, ona iyi gelen size iyi gelmez. Kendınıze ve bebeginize odaklanın.