Kaç cc mama veriyorsunuz ama sizi emdiktrn sonra ya da sütnüzü sapıp ne kadarını veriyorsunuz? Benim beebegm emerken uyuyor bu yzden iyi beslenemedgni söyledi doktorum bende sütümü sagıryorum veya o an sütüm az cıktıysa emdikten sonra mama verşyorum ama doktorun verdig ölçülere göre yaptım bebegim kustu. Bde geceler uyumuyor koyuyırum yatagına 10 dakika sonra uyanıyor artık gündüz de basladı bu 😟 çok kötüyüm neden böyle oluyor nerde hata yapıyorum?