Canım kimseye aldırış etme sen. Benim bebeğim 2.500 kilo doğdu emme refleksi çok güçlü değildi.2 gün küvezde kaldı. Neyse eve geldik çocuk hep uyuyor cimcikliyorum topuklarını falan uyanmiyordu zorundaydım mama vermek.. emdigi zamanda doymuyor gibi geliyordu azda olsa mama veriyordum.2.5 aylık olduğunda beni reddetti. Çok üzüldüm ama onun ac kalmasından iyidir. 3 aylık şimdi mama yiyor. Yanı demek istediğim mama veriyon diye karşı çıkanlara kulak asma mama zehir değil.. Mamayla büyüyen çocuklar gördüm memeyle büyüyenden daha sağlıklı.. kilo alsın sağlığı yerinde olsun da gerekiyorsa mama ver