Benimde eltimin kızı var allah var çok severim ama o da çok şımarık benim suan 14 aylık kızı 7 yaşında ilk doğduğu zamanlar kucağına verirlerdi falan bende hep uyarırdım neyse bigun yine vermişler yemin ederim bi sevmesi var sanırsın 90 yaşında nenem gibi sarsa sarsa yapma etme anlamaz bi sarılıyor çocuk eliyle itiyor o sarılınca geçen haftalarda gittik oyun oynuyoruz sözde diye Yan yana oturuyorlar bende bi is yapıyorum içerden kızımın sesi gittim bi baktım ısırmış yanağı mosmor bisey demedim tabi bi daha yapma ısırarak sevilmez falan dedim o da ilk defa yapıyor ama yakın otursak bende çok bunalırdım o yüzden haklısın canım esin seni bu yüzden tehtit ediyorsa sende et madem ben kimsenin çocuğuna bakmak zorunda değilim zaten kızım küçük de onunla zor uğraşıyorum bi de o geliyor iyice kafam sisiyor de laftan anlamaz böyleleri