Bende de aynı dertten var her gün her gün gelinmez yaaa tamam çocuktur severiz ama strese giriyorum emanet çocuk biyerine bişey olsa ben kötü olucam bebegimemi bakiyim onamı geliceklerse annesiyle babasıyla gelsinler sinir bozucu bi durum ya bende illallah ettim artık ben olsam kendi çocugumu göndermem öyle ya bu kadınları anlamıyorum sahipsiz gibi davranıyorlar çocuklarına