muhammed_eminin_annesi benimde görümcemin kızı ve oğlu bizden çıkmıyor ama ben dayanamayıp alıyorum önce güler yüz gosteriyorum dayısından bile ıyi davranıyorum zaten dayısının lafını dinlemiyor ikiside sonra gönderirken onları evden ciddî davranıyorum normalde güleç davrandığımi bildiklerinden biraz ürküyorlar ve söz dinliyorlar ha incitiyormuyum sanmam çünkü bak eğer bu şekilde gel git vakitsiz davranırsan seni bir daha eve almam diyorum . Geçende dayısının yanında gönderdim yüzü biraz düştü benimkinin ama hamileydim napim bu arada doğum yapalı 8 gün oldu ve yavrum erken doğum dolayısıyla kuvezde dua edermisiniz anneler..