Su_damlasi ben Üsküdar Hospitaltürk’te tanıştım Zeynep Hanımla. ordayken muayene ücreti 110 tl, sezaryen doğumum da 1500 tlye olmuştu.
şu an inanın bilmiyorum ama çok iyi biri olduğuna kefilim. 9 ay boyunca farklı bi hastanede, farklı bi doktorda kontrollerim oldu. doğumuma 15 gün kala tanıştım. keşke daha önce tanısaymışım dedim. diğer doktor ve hastaneden vazgeçtim ve Zeynep Hanım yaptırdı doğumumu.