rabia22 benim için de korkunç bir doğumdu sizin söylediklerinizi birebir yaşadım üstüne bir de sabah oldu benim doğumum açılmam tam olunca beni hemşire çatala aldı doktorun hastaneye gelmesini çatalda bekletti tam tepemde de klima vardı soğuktan dondum ve odada 5 6 kişi var ben çatalın üzerindeyim öylece bekledim şaka gibi. Ahhh şimdiki aklım olsa beni indirin derdim ağrıdan aklım durmuştu resmen ya ve birde soğuktan 😬 dikişlerim yapılırken tirtir titriyordum klimayı fark ettim ve kapatırmısınız dedim doktor üşüdün müüü diyor bide titrediğimi de görmüyor herhalde 😑 senin ne zaman olmuştu doğumun