rabia22 Su_damlasi bizde de öyleydi canım ya yani Sibel hanıma gitmediğim için her anı için pişman oldum yani özel olarak muayene saati dışı diye Doğuma ücretiyle doktorumu çağırdım son an gelene kadar doktor ebeler bildiğin sanki eğitim ve araştırma hastanesinde öğrenim gören öğrenciler üzerimde ders görüyor gibi 30 dk 1 saatte bir gelip cm açıklık kontrolü yapıyorlardı şaka gibi zaten sancıdan duramıyordum bide muayene yapıyor habire Doğuma da almıyor 9 cm açıklık varken bile doktor hanım 11 de gelirim dediği için bekletildim bebeğimin saçlarına 7 de dokunuyorum dediği halde tam gece 12 de doğumum oldu ayy yazdıkça düşünüp düşündükçe kötü oluyorum
Su_damlasi rabia22 sizin hisar çamlıcaydo değil mi az önce arafım muayne ücretleri 100 tl imiş 3 doktor varmış benim birinci sezeryan şuan ikincide sezeryan olacak doğum içşnde 2100 dendi doğumdan sonra odaların temizliği düzeni vs memnun kalmışmıydınız siz
Su_damlasi rabia22 çok zor olmuş gerçekten Allah işin ehli insanlarla karşılaştırsın aynı şeyler yaşadıklarımız.
Su_damlasi Pinkbery doğum üceetlerini hatırlıuor musunuz..ve doğumdan sonra odaları temiz ve özenli mi acaba bilgi verir miainiz
Pinkbery Su_damlasi ben 2 sene önce dogum yapmıştım yanlış hatırlamıyorsam 1700tl civarinda olmalı. İstege baglı sezeryan. Ama daha düşükte olabilir. Tam anımsayamadım eşim daha iyi bilir onada sorup yazarım size😁 evet temizdi banyosu ve odası iyiydi sorun yaşamadık. Hemsireler ve ebeler de iyi aynı şekilde.
Nurrcem Su_damlasi Medipol Çamlıca Hüsniye Sedef binöz- Ayşe Kanadoğlu ikiside olabilir sürekli zam geliyor en son gittiğimde 100 tl idi 150 tl olmuş sanırım
Su_damlasi Unsincan bu bayan geçen yıl afiyetteydi ben bikaç kez gittin demekki hisara geçmiş memnun kalmoşmıydınız benim bebeğimin cinsiyetinide o söylemişti özgür kartal yazıyordu odasında
Unsincan Su_damlasi Evet doğumumu o yaptı çok memnun kaldım ben telefonunu verdi aklıma bisey takılınca her soruma cevap verdi sağolsun hala kontorullere kendisine gidiyorum
damlaemir19 Su_damlasi merhaba ben oğlum bronşit olunca hisar camlicada doğum katında 3 gün yatış verilmsiti odamız geniş ferah ve temizdi diğer odalarda öyle mi bilmiyorum ama ben memnun kalmistim hemsirelerden de öyle 😊
QueenMom__ Su_damlasi çamlıca medipol ayşe Kavasoğlu, takibimde, yaklaşık 7 ay önce doğumumda oradaydı, memnun kaldım gayet 😊 en son ben giderken 100 dü ama zam gelmiş sanırım. Tavsiye ederim 🤗
Mayofski rabia22 şikayet.com yazın lütfen Umut hanım hakkında insanlar görsün bilgilensin. Ben ağır kovid atlattım.Cep numarasını zaten vermedi hastane telefonundan aradım asistanıyla konuştum durumum çok kötü ne yapayım dedim parol içsin demiş. Sonra çok fenalaştım nereye de gideceğimi bilmiyordum beni geri arayıp sormadı hastanede hayatla cebelleştim. Cebini vermeyen kadın doğumcu OLAMAZ.Son dk gittiğim doktor o kdar iyiydi ki hiç anlamdım nasıl geçtiğini.
rabia22 Mayofski çok geçmiş olsun canım hiç şaşırmadım yani sonuçta özel hastane özel doktor allahtan daha düzgün birine gitmişsin en azından doğuma doğumdan sonra bi daha hiç ilgilenmiyorlar