prenses3509
yalnız değilsin canım
benim bebeğimde 35+4de erken doğdu. Gestasyonel diyabet çıkmıştı ona bağladı doktorumuz ama o zamana hiç tehlike yoktu aniden oldu. 10 gün şeker takibi için yoğun bakımda kalacaktı 6. Günde enfeksiyon çıktı 14 günde zor düşürüldü crpsi çok şükür şuan iyiyiz. 3 ay 7 günlük olduk. Ama o 20 gün içimde uhdedir. Ben de aynı senin gibi n zaman yenidoğan kapısına gelsem içimde hep aynı sızı.(doktorumuz öğleden sonra yenidoğan servisinde muayene hizmeti veriyor) çoğu kıyafetini giydiremedim. 20 gün anısı yok. Hergün yılmadan bıkmadan gittim gördüm konuştum. Doğumum aniden olduğu için covid testi yapılmadı diye doğduğu an koynuma bile vermemişlerdi kokusunu içime çekememiştim 20 gün bizden çalınmış gibiydi.
Kimseleri görmek istemedim oğlumu soracaklar diye. Telefonlara bakamadım
Evimize dahi gidemedim.
Ama isyan etmedim çok şükür iyileştik yanımda oğlum. Ama o günler unutulur gibi değil. Rabbim tekrarını yaşatmasın. Orda yatan her bebeğe rabbim sağlık, sıhhat, şifa versin annelerine de sabır, dayanma gücü versin 🤲🏻