prenses3509 hiç unutamıyorum… Doğum yaptıktan 24 saat sonra ben eve gitmenin hayalini kurarken hemşirenin gelip bebeğini yoğun bakıma götürüyorum sende gel demesini… Kanda enfeksiyon varmış. En az 7 gün yatacak dediler bana hastaneden çıkarsan göremezsin bebeğini eğer kalırsan 2 3 saatte bir gelip emzirirsin dediler. Onu orda nasıl bırakırım bende refakatçi olarak kaldım ve benim yanıma da dışarıdan kimseyi almadılar. Öyle kötüydü aklıma geldikçe ağlıyorum. Her gidip gördüğümde içim acıyordu. Serumlar, makineler daha minicik bir bedeni vardı. Gizli gizli o kadar çok resmini çektim ki şu an galeride eskiye doğru inerken korkuyorum onları görecem diye. Eşimle vs bekleme salonunda uzaktan görüşüyorduk arada geliyordu annem, annesi falan. Ve benim eşim neden senin annen sürekli geliyor benim annemi çağırmıyorsun diye bir seferinde yanıma gelip ağlatıp gitmişti birinde de telefonla ağlatmıştı.8.gün oğlumla birlikte çıktık hastaneden çok şükür 🤲 şu an yanımda 3 ay 8 günlük oğlumla çok mutluyum ama eşimi asla affetmeyeceğim.