Vefaanadnyadigar ne güzel yazmıssınız herkes bu bilinçte değil maalesef normal zamanda bile bağırmamak gerekiyor sağlıklı bıreyler yetişmiyor maalesef bu şekilde. Bebek bu ne anlarki dağıtacakda kıracakta pisletecekte☺ bebeği aşı olan bazı arkadaşlarım dayanamıyoruz yanında duramıyoruz falan diyorlar şımarıklık gibi gelıyor bana kızımın elınde ve ayagında 40 tane iğne izi var hala gecmedı (nasıl unutayım gördükçe aklıma geliyor işte o günler)cekılen filmler ultrasonlar rontgenler cabası…kım ne derse desin valla aynı odada koyun koyuna yatıyoruz kucagada alıştırıyorum umrumdada değil ayrı kaldıgım zmanların acısını çıkarıyorum. Rabbımm hiç-bir anneyi bebeksiz bırakmasın🤗🙏