prenses3509 aynen öyle canim Doğum yaptım yanima gelen tüm Doğum yapan kadınların bebekleri kollarindayken ben ağlaya ağlaya onları izliyordum bebeğimden kötü bi haber gelecek mi diye kafayı yiyordum 80 gün boyunca hemşirelerin insafina kalmış şekilde uç beş dakika fazla görür müyüm diye gözlerinin içine bakiyordum insallah rabbimin izniyle geçecek bebeklerimizin iyi olduğunu gördükçe biz de daha iyi olacağız inanıyorum buna.