prenses3509 Merhaba,
Benim oğlumda 31+6 da 29. Hafta ile uyumlu geldi 31 gün kuvezde kaldı. İlk hafta bende yanında hastanede kaldım sonraki haftalarda sabah 8 akşam 21 hastane mesaisi yaptım bakımlarına girip sürekli yanında olmak için hastaneden hiç ayrılmadım. Onun vücudunda kablolar serumlar gördükçe ağlamak istiyordum ama hissettiği için hep kendimi tuttum güçlü olmaya ona destek vermeye çalıştım. Beklediğimiz o gün geldiğinde evimize alıp geldiğimizde günlerce uyumadım hastanedeki gibi iyi bakabilecek miyim endişesi ile sürekli sol tarafıma sarılır yatardı 3-4 ay yerimden hareket etmeden onunla öylece oturdum. Çok şükür 11 aylık oldu bile evimize geldikten sonra unuttum o günleri tabi ki hatırlamamak mümkün değil ama şu anın tadını çıkarıyoruz oğlumla aklıma geldikçe sarılıp öpüyorum oyun oynamaya devam ediyoruz hala sarılır yatarız hala göğsümden inmez.. bence hatırladıkça sarılın öpün oyun oynamaya devam edin ☺️ Çok güçlü bebeklerinin çok güçlü ve özel annelerimiz bizler 🙏