BenimMinikMucizem İlk gün eve gelince ağladı muhtemelen uyuşukluğu geçti dedik. Hissedince ağrısı oldu. Fitil yaptım, sonrasın da gündüzleri Calpol akşam fitil şeklinde 2 gün geçirdik. 3.güne bişeyi yoktu. Aşı sonrası da huzursuzluk olabilir derler ya onun gibi huzursuzluğu vardı. Ondan günde 2 sefer sadece Calpol verdim. Hatta ben gece uyumayacak herhalde nasıl olacak derken. Her zamanki uyuma saatinde uyudu. Hiç bir sıkıntısı olmadı o konuda.