Tugbadrsn Evet haklısın kız olsaydı sıkıntısı bitmeyecekti atlataydık bi şu operasyonu bizde cumartesi yaptırıcaz Allah kısmet ederse, beni en çok tedirgin eden sünnet anı ve sonrası kremini sürmek vs nasıl bakıcam yazık yaa kıyamam 😔bir sıkıntısı çıkmaz inşallah mötü düşünceleri getirmeyin aklınıza 🌸