BenimMinikMucizem Merhaba, biz Caddebostan’da Genel Cerrah Dr.Metin Kuş’a sünnet ettirdik. Çok memnun kaldık. Hiç bir sıkıntımız, şikayetimiz olmadı. 4aylıkken yaptırdık lokal anestezi oldu. Ben yanındaydım hiç ağlamadı bile oğlum. Sonrasında sadece krem sürülüyor pasumanı, kontrolü de yok. Doktor gayet emin bir şekilde gönderiyor sizi. Aklınıza bir şey takılınca arayıp sorabiliyorsunuz. Anestezi öncesi krem sürdüki iğneyi de hissetmesin diye. Gerçekten de uyuşturulurken bile hissetmedi. Şimdiden geçmiş olsun.