Wolverine iyi okumamışsınız kızım mama ile büyüdü gayet de iyi gelişti. Oğlum anne sütü alıyor.o da büyüyor. 🙂ama mama ile anne sütü asla aynı değildir bunu da istediğiniz uzmana sorun.ben bu cevabı kilosu az olduğunu düşünen anneye verdim. Her anne bebeğini emzirmek ister farklı nedenlerle emziremeyebilir. Ben de yaşadım bu durumu. Ama bunu yaşasam da mama ile anne sütünü kıyaslamanın saçma olduğunu bilirim. “Anne sütü doğal olarak yeni doğanın ihtiyaç duyduğu birçok vitamin ve mineral içerir. Bir istisna D vitaminidir. AAP, emzirilen tüm bebeklerin ilk 2 ay boyunca D vitamini takviyesi almaya başlamasını ve yeterli miktarda D vitamini takviyeli mama veya süt (1 yaşından sonra) tüketene kadar devam etmelerini önerir.
ABD Gıda ve İlaç Dairesi (FDA), mama firmalarını, formüllerinde gerekli olan tüm besinleri (D vitamini dahil) sağladıklarından emin olmak için düzenlemeye tabii tutar. Yine de, ticari mamalar anne sütünün tam bileşimi ile tamamen karşılaştırılamaz. Neden peki? Çünkü süt her bir annenin kendi bebeği için yaptığı canlı bir maddedir, bir fabrikada çoğaltılamayan bir süreçtir.”