Defne_ozgul evlat edinen annelerin bebeklerini emzirebildiği bir çağda yaşıyoruz, İnanın sütünüz yarıyordur. Bebeğiniz kaç kilo doğdu ve doktorunuz ne diyor, önemli olan o. Bebeğimde de süt ürünleri ve yumurta alerjisi var. Çok şükür ek gıdayla beraber diyet açmaya başladık. Alerjik olduğu halde hiç kilo sorunu yaşamadık, çünkü bebeğimden beklentilerim çok büyük değildi. 6 aylıkken doğum kilosunun iki katını geçti ve bu benim için fazlasıyla yeterli oldu. 8 aylık bebeğim post sahibi hanımefendinin bebeğinden çok daha zayıf hatta 1 yaş için hedefimiz minimum bu kiloda olması, ona kalırsa bebeğim 6 aylıkken o kiloda olsa Allahım obez mi olacak diye korkar üzülürdüm. 😋Hayatımın uzun süresi balık! (Bence balina) etli, 6-7 senesi ise obezdim. 38 kilo verdim. Fazla kilo kime yarar sağlamışta bebeğime sağlasın? 3,5 aydır ek gıdadayız. 1 kaşık zorla yedirmedim. Ne kadar isterse o kadar yer. Benim gibi annesi olan evlat açlıktan ölmez ya, hiç birşeycikler olmaz☺️😋