Mehmetim01 o zaman üzgünüm doğru emzirme danışmanını ya da doğru doktoru bulamamışsınız. Sadece emme refleksi ile doğan bir bebek durup dururken memeyi reddetmez. Biberon kullanımı vardır, soguk algınlığı vs nedeniyle burnu tıkalıdır, süt fazla tazyiklidir, süt akış hızı çok yavaştır vs vs. Ama Hem meme reddi var hem de kilo alımı yoksa büyük ihtimalle sizin tükettiğiniz birşeye alerjisi vardır ve emmek onu rahatsız ettiği için istemez. 6 hafta meme reddi yaşadık. Gitmediğim doktor ve emzirme danışmanı kalmadı. Hepsi üç aşagı beş yukarı aynı şeyi söyledi. Her annenin sütü bebeğine özeldir ve ona yarar.
4 aylık ek gıdaya başlamak sizi yoruyor ve üzüyorsa dert etmeyin. aklınızda olsun bir çok Avrupa ülkesinde sağlık bakanlığı kararı ile ek gıdaya 4 aylık başlanır. Almanya, İspanya, Yunanistan, Macaristan vb.
Bebeğimde bu tarz sıkıntılar olmadığı halde 4 aylık ek gıdaya başladık bu doktorumun tarzı ve benim de tercihimdi.
sağlık ve sıhhatle büyütün yavrunuzu🙏🏻🌸