Happymom uygulamasındayken de 32 haftalık bebek kilosu vb. tarzında postlar açılıyordu. O zamanda söylemiştim, erkeklere gelene kadar en büyük psikolojik şiddeti kadınlar kadınlara uyguluyor. Hep bir kıyas hali, hep karşı tarafı zor durumda bırakma hali… Bu tarz postlar cidden can sıkıcı. Benim bebeğim 13 günlük henüz, geçenlerde bir post görmüştüm yeni doğum yapmış biri sütümü sağıyorum 20 dakikada 20 cc geliyor demişti. Biri de cevap olarak sizin sütünüz yok demek ki ben 20 dk sağsam 120-150 cc arası süt çıkıyor demişti. O postu okuduğumda sütü az olan ve bebeğine mama takviyesi yapan bir anne olarak kendimi çok kötü ve yetersiz hissetmiştim. Bu tarz postları çok gereksiz buluyorum.