Drnk bir defa denedim biberon kullanamıyor. Sonra biberona alışmasın dedi doktor. Kaşık biberon aldım onu da ben beceremedim içirmeyi. Normal bebek kaşığı ile içiriyorum. Mesela bugün sabah 8 de sütümü sağdım. 120 cc çıktı 15 dk ancak dayanabiliyorum sağmaya tahammülüm de kalmıyor bazen.80 cc içirdim 08:30 a kadar sürüyo. Devamını kabul etmedi. Saat 10 da uykusu geldi.kendi istediği ile 6-7 dk tek mememi emip uyudu. Benim oğlumun problemi gaz. gazdan ememiyor çoğunluk. öyle gaz çıkarıyor ki memede tarifsiz.Bazen kendini yay gibi yapıyo ıkınıyor. Gaz ikinci ayın sonunda azalmıştı güzel emiyordu. 3. Ayın ikinci haftası sonrası geri geldi. Gaz ilaçlarına geri döndük. Gören herkes diyor ki ne güzel kilo almış. Kilosunu nasıl aldırıyorum bir de bana sorun diyorum. Resmen uykum yok. Eşim geceleri çok yardım ediyor da süt gece iyi oluyor en azından gündüz yanımda kimse yok. 3240 doğdu 3180 e düştü 4 aylık olacak haftaya Perşembe. 7,100 geliyor. Ama keşke diyorum emse de sadece 6 kilo olsa.şu 4. Ay bitirdi beni. @