Disler kaşınmaya başlatmış bu aylarda bizim doktor öyle dedi aynı şeyi biz de yaşıyoruz bu iki ay böyle idare edicez dedi 3.5 aylığız biz de. Bazen yumruğunu bazen parmaklarını sokuyor hatta öyle bir sokuyor ki bazen oguruyor 😁 parmağını soktuğunda ben de müdahale ediyorum ama yumruğunu soktuğunda ellemiyorum kesfetmesine izin vermeye çalışıyorum sulu dis kaşıyıcı aldım yine doktor önerisi ile buzdolabında biraz soğuyorum veriyorum o baya hoşuna gitti ısınınca yine bırakıyor ellere geçiyor o ayrı mesele 😁 genetiginizde varsa eğer erken dis çıkarmak ,5. Ayda da gelebilir dişleri dedi 😇