Senemmm11 nurelem benim oğlumda 3 ay 9 günlük oldu. Bir süredir elini yumruk yapıp emiyor salyaları akıyor. Ağzını köpürterek tükürük çıkarıyor vs vs
hilalsync nurelem benimde bebegim 3 ay 2 günlük fırsat buldukça ellerini emiyor ağzından tükürükler akıyor ama doktor elini emmesine asla izin vermeyin diye uyardı bizi
Lidya-t Ellerini keşfediyor çünkü.. İlk yaptıkları davranışta ağzına götürmek. Gayet sağlıklı bir durum yani.
nurelem hilalsync canım ben sürekli engel olmaya çalışıyorum. Mikrop kapar diye ama yok parmaklarını resmen içine sokuyor, sürekli ellerini diliyorum ama nafile, doktorun neden öyle dedi acaba
Deletedmom420 ByZynp aynı zamanda doğmuş benim bebişte 3 ay 16 günlk ve baş parmağını emmeden yatmıyor 🤦♀️
hilalsync nurelem sanirim alışkanlık kazanmamasi icin söylemiş olabilir sormayı unuttum açıkçası ama 2 3 ay idare edelim dikkat edelim dedi bende dis kalıcı veriyorum oyuncak halka veriyorum onlara bayılıyor
Senemmm11 nurelem bende müsade etmiyorum ama o zamanda ağlıyor illa ki o el ağıza girecek. Kendini keşfediyor bırak emsin diyorlarda parmak yamukluğu falan da oluyormuş galiba. Gerçi parmağını değil elini komple emiyo bu çocuk 😁
nurelem Senemmm11 canm benim kük amcam küçükke hep bas parmağını emermişti, şimdi koca adam hala parmak emer alışkanlık oluyormuş bir de
Senemmm11 nurelem evet işin birde o boyutu var. Zaten 1 yaşına kadar devam ederse bu parmak emme olayı hep devam edermiş. Bende şimdi eline diş kaşıyıcı falan veriyorum onu emiyor ısırmaya çalışıyor falan
Merve-eee Senemmm11 Benimki daha kucuk sizinkilerden usuyor diye eldiven takiyorum cogunlukla ama cikarinca emiyor da asil sormak istedigim sey ne zaman bir seyleri tutmaya basladi acaba? Hani dis kasiyici veriyorum eline demissiniz ya. 2 aylik olmadik henuz ama bir seyler versem tutamayacak gibi sanki kucuk bir seyle denemedim de ama