nurelem bende aynı şeyi yaşadım doktora dedim hocam bu salyalarla başa çıkamıyorum, dişi bu kadar erken Çıkması iyi değil diyorlar dedim. Hayır tükürük bezleri çalışmaya başladı diş falan değil dedi :):) 5.13 günlük olduk o zamandan sonra salya falan kalmadı.