zeynepogretmen ya ben yıllarca kız kardeşlerime yardım ettim. Tek kalırken hep bende kaldılar ders çalıştılar sınav için falan. Birkaç ay idare edin biriniz yanıma gelin diyorum gelmiyorlar onlar da İstanbuldalar ama çalışımıyorlar keşke onlardan biri gelse mecbur kalırsam kızımı tanımadığım birine emanet etmek istemiyorum