13Asaf09 Zeytinimbenim Merhaba. Bende Batman’da öğretmenim. Sizin gibi gurbetçiyiz. Sizin için araştırma yapacağım tanıdıklarımdan isterseniz?
zeynepogretmen Zeytinimbenim evet sınıf öğretmeniyim. Şimdilik haftada 2 gün gideceğim sonrasında normal düzene dönerse her gün gideceğim
zeynepogretmen Zeytinimbenim sizin kız kardeş şansınız varmış yine inşallah gelirler. Benim öyle gelebilecek kimsem yok. Güvenilir bir bakıcı bulmak zorundayım.
Zeytinimbenim zeynepogretmen inşallah bulursunuz tanıdık olursa daha iyi olur bebek daha çok küçük çünkü. Emziriyor musunuz
Zeytinimbenim 13Asaf09 olsa çok iyi olur ama benimki memeye çok düşkün memede uyuyor nasıl olacak bilmiyorum mama da içmiyor
zeynepogretmen Zeytinimbenim evet emiyor. Öğretmen olduğum için çalışma saatleri çok uzun değil o yüzden içim biraz rahat