zeynepogretmen Merhaba arkadaşlar okullar açılma kararı aldı ve bu haberi beklemediğimizden bir bakıcımız yoktu. 5 aylık bebeğime güvenilir sigara içmeyen bebek bakma tecrübesi olan bir bakıcı arıyorum. Bilen duyan var mı?
snglkllgl zeynepogretmen Merhaba bende batmandayim batmanda bakici Bul am gercekten cok sikinti cevremde arayip da bulamayan cok kisi var yerinizde olsam batmanin instegram sayfalarina ilan veririm gelen kisileri de iyice gozlemler eve Kamera taktiririm kolay gelsin simdiden
zeynepogretmen Yeni post açmak istemiyorum. Bakıcı arıyorum tekrar ediyorum. Hiç Batmanlı yok mu? Hu hu
zeynepogretmen Deletedmom411 yaşayanlar var ama. İnternetten nereden bakabilirim? Varsa bir fikriniz alayım :)
Mina_mariye snglkllgl kesinlikle öyle ben ilçesindeyim Kozluk da neler çektim rabbim dışında bir ben bir komşular bir müdürüm ve iş arkadaşlarım bir ailem bir de kızım bilir 😊 o kadar ortadaydı çektiklerim besbelli 😃
Deletedmom411 zeynepogretmen google Batman’da bakıcı hizmetleri yazarsanız seçenekler çıkar 🙏 inşallah istediğiniz gibi bulursunuz
Kvldn7 zeynepogretmen canım numaramı gönderdim gelmedi mi ayrıca sana yorum yaptım onu da mı görmedin