Alpereninzeynosu Merhaba benim bebegim cumartesi sünnet oldu Vedat ali canoğlu Keçiören de kliniği var klips yöntemi ile oldu yarın aparatı çıkacak bir görüşmeni tavsiye ederim memnun kaldık
Gulcem44 Alpereninzeynosu kaç aylık bebişiniz klips bende düşünüyorum ama yorumlarda daha çok canının yandığını okuyunca 😔
Hasret06 Gulcem44 Ankara Keçiören’de vedat Ali Canoğlu 500 tl ücret çok ilgili ve alakalı sürekli iyileşene kadar sizinle iletişim halinde fotoğraf istiyor sürekli ayağına gitmiyorsunuz klinik çok temiz ayrıca kesinlikle tavsiye ederim 👍
Akinbebek Yenidennn bizde vedat hocaya yaptırdık çok memnun kaldık ilgili bir doktor . Klips yöntemiyle yaptırdık dikiş yok
mehtapca06 Gulcem44 çoçuğun hayalarını uyuştuyor 15 dk bekliyoruz sonra işlem yapıyor dikişsiz klips kullanıyor yalnız
Cerennn Gulcem44 canım 1 ay önce yaptırdım keçiörende subayevler çocuk polikinligi var orhan pekuz diye bir çocuk doktoruna çok memnun kaldım hiç bir sıkıntı yasamadik tercih edebilirsin
Alpereninzeynosu Gulcem44 4 aylık öyle cok ağlamadı cok şükür iğne vurulurken ve aparat çıkarken bugun biraz ağladı o kadar da normal diye düşünüyorum ben memnun kaldım
mehtapca06 Gulcem44 doktor o kadar tatlı bir adam ki sakinleştiriyor dua ediyor bilgilendiriyor yani hastane bana çok bakımsız gelse de doktor baya işinde iyi sakşnleştiriyor bir şekilde çoçuğu
Esma00 prensannesi1111 merhaba acaba dikişli 450 tl mi yaptırdınız ve memnun kaldınız mı süreç nasıl geçti iyiki bu postu gördüm bende çok kararsizim dikişli mi yoksa dikişsiz mi diye ve yusuf baldan memnun kaldınız mi🥰🥰