Alpereninzeynosu Gulcem44 4 aylık öyle cok ağlamadı cok şükür iğne vurulurken ve aparat çıkarken bugun biraz ağladı o kadar da normal diye düşünüyorum ben memnun kaldım
kadirefemmom mehtapca06 benim ablamda 2 oğlunu orda yaptırdı doktor çok ilgiliydi 22 yıldır bu işi yapmıyomuş bizde onu düşünüyoruz ama vaka sayısı orda çok fazla diye cesaret edemiyoruz doktoru eve çağırmayı denicez bakalım 🌸
mehtapca06 kadirefemmom eve geliceni sanmam kuzum ya hastaneye gittik nasıl kalabalık resmen kliniğe gelenlerin %80 sünnet için geliyor 😏
Angars Gulcem44 biz acibademde yaptırdık cocuk cerrahi Hüseyin hocaya gercekten cok iyi ve ilgili bir doktordu
mehtapca06 Gulcem44 doktor o kadar tatlı bir adam ki sakinleştiriyor dua ediyor bilgilendiriyor yani hastane bana çok bakımsız gelse de doktor baya işinde iyi sakşnleştiriyor bir şekilde çoçuğu
Elmaliturta_ mehtapca06 @ gulcem44 biz de burada yaptırdık 1 ay önce memnun kaldık doktor da evet ilgili
aynuruygar Keçiören de Vedat Ali Can oğlu var 2 aylıkken yaptırdık çok memnun kaldık ve tertemiz klinik özel ilgi klipsi yöntemiyle oldu oğlum iyikide yaptırmısiz hiç Bir sıkıntı yaşamadık