Valla kimse meraklı olduğundan vermiyor her zaman söylerim her çocuğun DOKTORU bir nevi annesidir diye . Bedava ve sürekli olan birşey varken bitti mi bitecek mi ve ateş pahası olan bir şeyi kimse vermek istemez ama oğlunuz kızınız her neyse meme düşmanıysa ve yetmiyorsa veriliyor yapacak birşey yok