Aysehakan peki bundan size ne? Nedenini öğrenince ne olacak? Sütü yoktur ya da sütü vardır ama bebeği almıyordur. Bir hastalığı vardır bebeğini emziremiyordur. Süt vardır bebek de emiyordur ama kilo vs. Alımı yavaştır. Ya da hem emzirip hem mama vermeyi doğru buluyordur. Ya da canı öyle istiyordur yani.
Herkesin hayatı herkesin bebeği farklı? Artık anne sütü mama normal doğum sezeryan ayrımı yapmak cahilliktir. Herşey bebeklerin en iyi şekilde gelişimi için. Doğum şekli de bebeğin dünyaya gelmesi için bir araçtır sadece. Artık şunları sormaktan ve sorgulamaktan uzak durun yeter!