Aysehakan çünkü can sıkıntısından, çünkü göğsüm sarkacak, çünkü mama vermek daha kolay… saçma sapan cvplar mı duymak istiyorsunuz? Meselaaa benım oğlum 1 damla anne sütü almadı. ılk 1 ay içimden aglaya aglaya neden mama dıye soranlara acıklamaya calısdım ince ince. Sonra sirkelenip kendime geldim ben üzülecegıme mıllet cenesını tutsun dedım ve aynen üstteki gibi soranlara keyfim öyle istiyor dedim bir daha da soramadılar 🙊 oğlumm 10ay26günlük doğdugu andan beri mama yiyor çok şükür ki mama vardı ve daha da önemlisi benim alacak durumum vardı da verebildim