Bende bugün diyetisyene gittim ve başladım artık. Bebeğim 3 aylık ve geriye dönük yediklerimi anlatırken nekadar düzensiz ve gereksiz tüketim yaptığımı farkettik. Üstelik süt için hiçbir faydası da yokmuş. 74 kiloyum 15 günlük program yaptı doktor uyulamayacak gibi değil başkadık bakalım hayırlısı..