Elifmoms ben evde Leslie ve pilates yapıyorum sabah güne başlarken bir tatlı kaşığı elma sirkesi bir tatlı kaşığı toz tarçın ve yarım limon bunları su bardağına koyuyorum üzerine su ekleyip sabahları aç karna bir bardak içiyorum gün içinde çok ama çok aktifim aynı zamanda Leslieye ve platese haftanın 3 günü yapmaya devam ediyorum haftanın 4 günü normal kahvaltı ediyorsam (domates salatalik yeşillik yumurta peynir zeytin Cay tahıllı ekmek 2 dilim ) diğer 2 günü yulaf ezmesi yada müslı süt ile karıştırıp yiyorum bu öğlenleri hiç yemiyorum eğer çok çok acikmişsam bir kase yoğurt yada bir kase çorba yanında bir dilim tahıllı ekmek yiyorum ama acikmamissam ikindiye doğru bir porsiyon meyve yiyorum akşam da çok hafif yiyip günü bitiyorum ve akşam saat 8.30 dan sonra asla birşey yemiyorum bu çok önemli çünkü ve kiloma göre günlük içmem su miktarını 3litre 300miligram bazen zor oluyor ama bu miktarı gün boyu bitiyorum 3 litre kesin bitiriyorum yani