Berjin77 evet :) ben biraz fevriyimde esim daha sakin tartisinca parliyorum ama hakliysam tabi. Esim her durumda sakinligini koruyo bi durum oldugunda kas goz yap ben konusurum diyo baktim oda isin icinden cikamiyo ben acarim ağzımı dayanamam :) simdiye kadar esim halletti ama sagolsun