busrasahinn gercekten ne yazikki ulkemixde bu tip ilgisiz doktorlar mevcut benim kziimda 1.5 aylikken akintisi olmustu hi saglik ocagina gotureyim bakalim doktirum ne diyecek dedim ona gore hastneye gotureyim doktor sonucta yanu diye dusundum. Bana dediki icindeki pisligi atiyor !! Bebek bu ne pisligi dedim icime sinmedi hastneye gittim ypgun bakima yatirdilar kizimi 8 gun. O gun bugundur o doktorla gorusmuyorum simdiki doktorda oyle ilgisiz. Gunah bunlar gercekten bir bebegin hayati soz sonucta