Seherronya Deletedmom_36 moralini bozma canım bende erken kestim ama çok şükür yemesi güzel diye kafama takmadım :/
Deletedmom_36 Seherronya kuzum kesme kesiyim ama ya yeemezse birde memede uyuyor uyandigi zaman memede daliyor uykuya yine yani hem memeden kesip hem uykuya gecisini degistirmem lazim cok zor gunler beni bekliyor🤦🏻♀️
Deletedmom_36 Mom19 sanirim kesicem artik bende 😢cok uzuluyorum bu duruma ama onun saglgi icin yapmam gerekiyor😓
Mom19 Deletedmom_36 Valla bu emzirme durumu çok sıkıntılı başta emzirsin die uğraş süt gelmez sütun olsun die uğraş sonra hadi kesmek için uğraş .Başta emmek istemeyen beben kesmek istediğinde birakmasin.Ben kızım erken doğdu şimdi bebeğimde erken doğma riski var die doktor 5 ay süre verdi emmeyi bırakma sürecimiz 1. 1.5 ay filan sürdü bende hazır değildim.1 haftadır hiç emmiyor bazen anne num num deyip açıyor süt bitti diyorum kapatıyor.
Sibosunnannesi Deletedmom_36 Ya tabii ki şimdi size kesinlikle yer diyemem ama benim kızım yedi yani asla yemiyordu sadece meme emmek istiyordu inan denemediğim tarif kalmadı yapıyordum döküyordum yapıyordum döküyordum Şu anda çok şükür iyi ama,yani yer ya bence aç kalmaz herhalde
Deletedmom_36 Sibosunnannesi yapip dokmek😢iste hep bizde oyleyiz bir hevesle tarif yapiyorum yok hic ama hic yemiyor
Deletedmom_36 Mom3 evet kanka oyleymis planlarimda aileme gidip orda kesmek var cunku esimle kesemem o cok merhametli ayni ben birimizin kararli olmasi gerekiyor bu konuda onun yaninda asla kesemem.
Mom3 Deletedmom_36 kestiğin zaman iştahı açılır zaten mecbur açıkınca yer sanırım bende kesicem çünkü oğlum memeye güvenip yemiyor hiç bir şey
Burcu0701 Deletedmom_36 biraktir bence buyumus yani yemiyorsa boyoe yapman lazim sut doyurmaz gelisemez cnku cignemui filan bilmesi lazim yiyecekleri bilmesi lazim canim hadi insallah dediqimi uap bi sen sonra bana yaz😂
Deletedmom_36 Mom3 kuzum keske 24 ay emzirebilsek ama memeye guvendikleri icin yememeleri cok uzuyor insani
Deletedmom_36 Mom078 insallah kuzum dogdugundan beri meme reddiyle ugrastim 6 ayda memeye yapisti o gunden beri boyle😢
Deletedmom_36 Burcu0701 gogsume bisey surmeden kizim bak meme uyuyor dinlensin sut vericem sana diyorum ama dinleyen kim😁
Deletedmom_36 Annebalisi ay insallah yesin baska bisey istemiyorum bende tabi uzuluyorum ama gercekten psikolojik olarak yorgunum
Sibosunnannesi Deletedmom_36 Kesin memeden kesmeye karar verdiyseniz de şimdiden yavaş yavaş azaltın derim ve asla bir şey sürmeyin.Bir psikolog olarak söylüyorum o kadar zararları var ki o bir şeyler sürmenin,tiksindirmenin
Deletedmom_36 Sibosunnannesi azaltmaya calisma mesela su an ben ailemdeyim emmek istedigi zaman eger cani skildigi icin emicekse annemle evimizin altindaki parka indirtiyorum banuoya sokuyorum oyaliyorum ama kendi evimde boyle birsey yapamiyorum 10 dk bir emiyor bi anda kesme zorundayim
Deletedmom_36 Mom19 ah kuzum benim num nummu istiyor☺️Benimki sanirim daha meme uyuyor sonra icelim dememi anlamiyor anliyorda takmiyor ya da😁
Merveaybuke Organiktavuk aynı vallahi, başka hiçbir şekilde uyumaz. Ne sallama ne pişpiş sadece meme.. kesenler nasıl uyutuyolar, uyanınca nasıl uykuya geri dönüyo. En büyük korkum bu, uykusu zaten problemli doğduğundan beri 😑
Organiktavuk Merveaybuke Deletedmom_36 ya şu son zamanlar bir kere uyanıyordu saat 5-6gibi sonra da 8de tamamen uyanıyordu şimdi 2-3 kere uyanmaya başladı tekrar deniyorum ama yok kıyameti koparıyor e benim uykum zaten sorunlu emzirmeye uyanınca geri uyuyamıyorum 🤦♀️ Duygusal olarak hiç hazır değilim ama yaşına girdiğinden beri kilo almıyor seninki gibi 15.ayda azılar çıkmaya başladığında ipler koptu bizde şimdi ona göre daha iyi iştahı ama annem senede 1-2kere geliyor önümüz kış nasıl oyalarım galiba tam zamanı Deletedmom_36 senin ki en azından ayakta uyumuş benimkinde o da yok hele 6saat yol gideriz gözünü kırpmaz
Deletedmom_36 Organiktavuk ah kuzum bende ayni tam artik uykusu duzene girdi 10 aydan beri emerek uyuyor falan ama asil sorun emerek uyumasi ben sutten kesersem nasil uyuturum diyorum kaynanam bitek ayaginda sallayarak uyutuyor ama tam sallanmayi birakti birdahami baslaticam napicam bilmiyorum
Merveaybuke Deletedmom_36 keşke benimki sallamayla uyusa, nerde.. yastığı gördüğü dk basıyo feryadı. Çok zor bir karar ama uzadıkça da anneleri perişan ediyorlar.. uyku meselesi beni memeden kesmekten alıkoyan şey.
Deletedmom_36 Aselbuk benimkisi birde memede uyuyor Son 5 aydir yani bazen gun icinde denemek icin ayagimda sallamak istiyorum gulup kaciyor👀
Aselbuk Deletedmom_36 bizimkide oyle hem memede uyuyo hem geceleri surekli emmen di hic birkmazdi sabaha kdar gogsum acik be yanimizda yatardi bi kez denedim vicdanim el vermedi bnde simdi denemedim korktu bakiyo gogsume pis diyip gidiyo insaalah olumlu sonuc alirriz