Smrk sabah 8de uyanıyor kahvaltı yapmıyor desem yeri hemen emmek istiyor ve ben bırakmasan o saatlerce emer o yüzden bir şeyler yesin diye emzirmiyorum uykusu açılana kadar oyalıyorum oyunlarla sonra kahvaltı hazırlıyorum genelde yapmıyor ve huysuzlanıyor mama sandalyesinden inmek istiyor indiği anda emmeye 🤦♀️ Saat 1.30 -3.30arası uykuya dalar genelde 1-2saat uyur uyandığında ki öğünü güzel yiyor onun dışında meyve sever kuru yemiş sever yani adam akıllı tek öğünü doyumluk yiyor bu arada kendisi yiyor benden asla bir şey yemez gecede 22.30/11.30arası gece uykusuna geçiyor ancak bu kadar erkene çekebildim