Bende 5 haziranda kontrole diye gittim normal doguma uygundum hazirlamistim kendimi suyumun azaldigini suni sanciyla baslatcaklarini soylediler yaklasik 12 saat suni sanci verdiler 4 cm den sonrasi ilerlemedi sezaryene alindim olduktan sonra agrim sancim olmadi lavabo ihtiyacimi bile kendim gittim surekli yurudum yurumek cok iyi geliyo cabuk toparliyosun ama iki buklum yurume ben ameliyat oldugum gun kendime guvendim dik yurudum karsiya bakarak yuruyun hem basiniz donmez zorlanmazsiniz pozitif dusunun ben hic ameliyat olmus gibi hissettirmedim kendime oldum ama bebegim saglikli ben iyiyim bebegime kavustum ve hemen iyilesmeliyim diye dusundum inanin ne hastanede ne evde yatmadim annem ve kayinvalidem sagolsunlar ilgilendiler ama sadece yemek ve diger islerle bebegime kendim baktim tabi her bunye bir degil