Zeynepli1234 öncelikle sakin olun ve kendinizi iyi hissedin, gönül isterdi normal olmasını ama olmuyorsa sezeryanda bir doğum şeklidir, ben 5. gün hastane koridorlarında koşturuyordum çünkü oğlum hastaneye yatmıştı, sizde ne kadar çok yürürseniz ve kendinize güvenirseniz o kadar çabuk rahatlarsınız, bandı kendiniz çıkatabilirsiniz bişi olmaz, biz kenarlarına kolonya dökerek çıkarmıştık yaraya değdirmeden tabii