Çok geçmiş olsun benimde 13 günlük bir bebeğim var 41+3 e kadar normal doğum için bekledim açıklığım olmadı suyumda azaldığı için. Bir anda kontrole diye gidip sezeryana alındım çok zordu gerçekten ama emin ol 5.günden sonra çok daha iyi olacaksın birde kafanda güçlü olacağım bebeğim için demelisin ben işe gitmeye bile başladım merak etme her şey geçiyor geçecek sadece bir süreç dinlenmektense yürüyüş yapmanı tavsiye ederim sağlıkla büyüt bebişini 🤗