Kbrrrrr doktorunuz doğru söylemiş cilt yapısı ile alakalı biraz önce de yorum yazdım size bu bi cilt rahatsızlığı keloid doğum doktorunun suçu yok gittiğiniz de cilt doktoruna size bu rahatsızlığı söyleyecektir büyük bi olasılık enfeksiyon falan olsa yaranızda irin oluşur du kanda da belli olur sizi rahatsız ederdi bu tamamen cildin yapısı ile alakalı bidaha kendinize dikiş attırıp acı çekmenize gerek yok kremlerle yıllar geçsede o kırmızılık geçmiyor bu hastalığı olanlarda kırmızı kalıyor ama insan ne bilsin bi ameliyat olmadan anlaşılmıyor yada büyük bi kesi olsaydı elinizde yine aynı şekilde geç iyileşir ve kırmızı olarak kalırdı