Kbrrrrr Bernauslu ben ameliyat eden doktora fotoğrafını attım hiç ilgilenmedi geçiştirdi. Bencede onun bakıp ilgilenmesi lazım ama beni cerraha yönlendirdi hiç sorumluluk almadı alt tarafı bi dikiş yani kötü diktiyse kendisinin halletmesi gerekiyor bencede🤷🏽♀️
Kbrrrrr Busrammesut tamam canım bakacagımm. İlgin içinde çok teşekkür ederim benim için araştırmışsın😊
Busrammesut Kbrrrrr rica ederim acısını bildiğim için yardımcı olmak istedim çok geçmiş olsun bi çözüm bulursun umarım 😊
Ysfm_20 Kbrrrrr teyzemde 2 kere sezeryan oldu biri 10 yıl önce diğeri 7 yıl önce onunda 2.sezeryani böyleydi o yüzden sordum inşallah bi tedavisi vardır en azından ağrısi acısı geçse zamanla vücut o izi yener sen yine de ihmal etme bi doktora görün canım
Kbrrrrr Ysfm_20 hımm anladım peki zamanla teyzenizin şikayetleri geçti mii. Çok teşekkür ederim bu arada🙏🏼
Ysfm_20 Kbrrrrr onun zamanında dogumda yapıştırma değil dikiş oluyordu onda çok zahmet çekti iplerden dolayı ama sonra doktora gitti ilaç kullandı geçti şuan yıllar geçtiği için izi azalmış zamanla seninde geçer doktora git inşallah sifani bukursun
MasalsMommy Kbrrrrr Bence de bir görün. Yaran pek normal görünmüyor çünkü. 10 ayda baya bir küçümeliydi ama olduğu gibi duruyor anladığım kadarıyla
Defnebru Kbrrrrr 4 ay olcak doğum yapalı ama benim dikiş izin çok az kaldı arada sızlıyor dokununca yada pijamanın lastiği geldiğinde acıyo senin ki normal gelmedi bana neydi dikti öyle bence bi doktora görün kendi hatasını biliyor demek ki gel bana demiyor da başka doktora git diyo 10 ay olmuş bide
Kbrrrrr Defnebru evet maalesef. Gidip kapısına olay çıkarmam lazım ama hiç o yapıda biri değilim. Sizce cerraha mı gitmeliyim yoksa aynı doktora mı🙄 bunun kararını da veremiyorum
ayazasaf Kbrrrrr kesinlikle başka bir doktora görünün ertelemeyin. Doktorunuzun bilgilendirmesiyle bu dikişin normal olmadığını vs öğrenirseniz şikayet edin.
MasalsMommy Kbrrrrr Aynı doktora gitme bence. Yapacağını yapmış zaten baksana. Başka doktora görün bi ne diyecek bak. Kötü bir şey söylerse de o doktoru şikayet et. Özelde mi yaptın Doğumu?
Defnemm22 ayazasaf evet uzun geldi bana yani benimkiyle kıyaslayınca benimki çok kısa hatta bu çocuk nasıl çıktı ordan diyorum
sherlock_mom Kbrrrrr yanlış anlama korkutmakta istemiyorum ama sezeryanda ilk defa böyle bişey gördüm hiç normal değil bence doktora git bakmak zorunda cildiyeyle ne alakası var
zeynepalp 13 ay oldu bende sezaryen olalı, valla nerdeyse iz belli olmuyor. Sizinki çok kötü görünüyor sanki daha ameliyattan yeni çıkmış gibi. Hiç iyileşmemiş görüntü. En kısa zamanda doktora görünün çok geçmiş olsun
Kbrrrrr zeynepalp evet burada yazılanlardan sonra kesin gideceğim en kısa zamanda. Çok teşekkür ederim 🙏🏼
Kbrrrrr Defnemm22 evet bencede uzun dikişim ama artık boyuna takılmıyorum sertliği çok daha rahatsız ediyor. Sizin doktorunuz kimdi acaba istanbulda mı?
Asya39 Kbrrrrr doktorunuz doğru söylemiş cilt yapısı ile alakalı biraz önce de yorum yazdım size bu bi cilt rahatsızlığı keloid doğum doktorunun suçu yok gittiğiniz de cilt doktoruna size bu rahatsızlığı söyleyecektir büyük bi olasılık enfeksiyon falan olsa yaranızda irin oluşur du kanda da belli olur sizi rahatsız ederdi bu tamamen cildin yapısı ile alakalı bidaha kendinize dikiş attırıp acı çekmenize gerek yok kremlerle yıllar geçsede o kırmızılık geçmiyor bu hastalığı olanlarda kırmızı kalıyor ama insan ne bilsin bi ameliyat olmadan anlaşılmıyor yada büyük bi kesi olsaydı elinizde yine aynı şekilde geç iyileşir ve kırmızı olarak kalırdı
Aslmra80 Kbrrrrr ya dikimde bir sıkıntı var yada enfeksiyon falan kapmış olabilir anlamadım 20 gün önce sezeryan oldum incecik benim çizgim bu çok kalın geldi bana bence hiç vakit kaybetmeden git ne olur ne olmaz Allah korusun