Kızlar bundan 10 ay önce sezaryen oldum fakat dikişim bu şekilde ağrıyor acıyor dokununca yanıyor. İçinde sanki kalın bir ip var gibi çok gergin. Doktoruma attım bi krem söyledi hiç işe yaramadı bana daha sonra plastik cerraha git rahatsız oluyorsan dedi. Sizde böyle bir durum oldu mu, süreçte nasıl ilerlediniz acaba
