Kbrrrrr kendinizi zorladiniz mi kalkarken yatarken benimde 3. Sezeryanim annemlerinde ya onda doğumum oldu amaniyinhissettihim icin biraz fazla zorladım kendimi hic yatmadim surekli ayaktaydim dinlemedim kimseyi bide yatip kalkarken benim doktorum da kendini zorlamissin demisti dikişlerin kaynarken çünkü diger ikisi bu sekilde değildi onlarda daha dikkat ettim ozmn🤷♀️